HTML

Devizaspekuláns

Friss topikok

  • jedilovag: stratégia 2009.07.10. 21:19 1. Első lépés, hogy egy ún. Auto Pivot és a SupportResistance indiká... (2011.04.08. 12:16) Belevágok a Forexbe

Linkblog

Archívum

Belevágok a Forexbe

2010.07.09. 14:49 Admini

Volt itt egy blog, amit rendszeresen olvastam, de úgy tűnik megszűnt.

Mivel többek közt ennek az oldalnak a hatására kezdtem el a Forexel foglalkozni, így gondoltam mostantól én is blogolásba kezdek a tőzsdei ügyleteimről.

Közbel olvasom a tőzsde fórum Forexegyetem témáját, ami szintén nagyon tetszik.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://devizaspekulans.blog.hu/api/trackback/id/tr12141035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Captain_Obvious 2010.07.09. 17:46:45

üdv! Hát ez érdekes, hogy megszűnt az eredeti blog, szerintem elég sokan látogatták attól függetlenül, hogy a szerzője nem publikált. Kár érte, de sok sikert neked! Majd ha írsz valami bejegyzést és erre tévedek biztos elolvasom.

gefurto 2010.07.21. 15:14:04

Sziasztok!

Még új vagyok a dologban. Kommentelek mindenhol, próbálok kapcsolatokat építeni.

Nemsokára Én is belevágok.

Van valaki aki tud egy jó kezdőpontot ajánlani?
Én eddig az XTB trader demóját www.xtb.hu töltöttem le, mert egy Forma 1-es nyereményjáték kapcsán beléjük botlottam.

Van ennél jobb rendszer is szerintetek? Mivel próbálkozzak még? Vagy mindegy, mert úgyis a tudás számít?

SpekR (törölt) 2010.07.31. 03:21:03

@Wb4XPr0: Szia!

Ez a blogcím az enyém. Ha kérhetnélek, töröld ki a blogod, mert újra szeretném kezdeni, s átadni még néhány dolgot a többieknek.

Üdv.

@gefurto: Felejtsd el az ilyeneket.

SpekR (törölt) 2010.07.31. 03:21:39

@gefurto: Ja bocs, nem a tiéd:)
Akkor felveszem a kapcsolatot az oldal szerkesztőjéve.

Sry.

Captain_Obvious 2010.07.31. 15:32:17

@SpekR: Nem is az enyém, mert azt ott látod a nevem mellett:) Mindegy ha tényleg tied volt a devizaspekulans blog akkor majd jelezz már ha újraindulsz, bármilyen formában légyszi:)

üdv

SpekR (törölt) 2010.07.31. 16:26:11

@Wb4XPr0: Bocsi, már írtam a szerkesztőnek. Igen, valóban az enyém.
Üdv.

SpekR (törölt) 2010.07.31. 16:48:29

Nos, akkor újraindultam.

fxtrader.blog.hu

Amíg nem baszogatják az embert, addig működök:)

Üdv.

Captain_Obvious 2010.07.31. 18:15:09

@SpekR: Nagyon örülök ennek! Sok sikert meg kitartást akkor.Újra:)

jedilovag 2010.08.01. 22:36:20

Azé a blog aki tud bejegyzést írni!

Captain_Obvious 2010.08.03. 16:25:56

na bázzki, nem sokáig tartott a lelkesedés, mi történt?:)

jedilovag 2010.08.20. 02:08:17

PA-ről senki nem ír semmit?

jedilovag 2011.04.08. 12:16:32

stratégia
2009.07.10. 21:19

1. Első lépés, hogy egy ún. Auto Pivot és a SupportResistance indikátor. Ezek jelzik a főbb támasz/ellenállás szinteket.

A Pivot pontok azonkívül, hogy lélektani pontok, fontos szinteket jelölnek. Az árfolyam legfőbb tulajdonsága, hogy általában (főleg gyengén trendelő vagy oldalazó árfolyam esetnén) a Pivot-szintekről mindig visszapattan az árfolyam. A daytraderek különösen fontosnak találják ezeket a szinteket, a scalperek pedig mindig rákötnek egy ellentétes irányt, ha rangel a piac. A legerősebb szintek a zölddel jelölt havi pivot szintek

A SupportResistance indikátor pedig a támasz/ellenállásszinteket mutatja. Innen főleg az extrém szintek érdekelnek minket, szóval a lokáli csúcsok és mélypontok.

m.blog.hu/de/devizaspekulans/image/EURUSD/eurusd48.gif

2. Második lépés egy CCI indikátor, amellyel itt túladottságot/túlvettséget és a trend erősségét mérjük. HANGSÚLYOZOM, A PIAC GYENGÉN TRENDEL VAGY OLDALAZIK!

A CCI beállítása: 20-as periódus (4H chart) és 100, -100 szintek.

m.blog.hu/de/devizaspekulans/image/EURUSD/eurusd49.gif

3. A harmadik lépés pedig a stratégia maga.

m.blog.hu/de/devizaspekulans/image/EURUSD/eurusd50.gif

Mivel a Pivot-szintek kemény támasz/ellenállás szinteket jelölnek, a CCI pedig trenderősséget, ezért 4H-n az én stratégiám a következő:

Az "M" betűvel jelzett zöld szinteket veszem figyelembe és a CCI divergenciát és/vagy a 100-as szint keresztezését.

Ha a CCI keresztezte pl. alulról a -100-at, akkor a trendfordulóra kell számítani, mivel a trend erőssége nagyon gyenge. Ezt lehet rögzíteni egy M betűvel jelzett Pivot-szinthez, ami a havi pivot szinteket jelöli, így a legerősebb támaszként funkcionál. Ekkor long poziciót veszünk fel.

A CCI a +100-at keresztezte felülről, és egy M betűvel jelzett Pivot-szint van felette, akkor az árfolyam bearish lesz és short poziciót veszünk fel.

Ezt a stratégiát nagyon egyszerű és viszonylag könnyű használni.

Ehhez még érdemes Stochasticot és DeMarkert is használni 1H-s charton, ami így nagyon könnyen mutatja a divergenciát. Ezért is jó a többchartos képernyőmegosztás!

Szóval én így használom és sikeresen leegyszerűsítettem a stratégiát!
süti beállítások módosítása